ბლოგის შექმნის მიზანია ჩემი საქმიანობის აღრიცხვა,საწრეო მუშაობის,საკლუბო მუშაობის, სასწავლო რესურსების, პროექტების, სსსმ მოსწავლესთან მუშაობის, სტატიების, კვლევის, გაკვეთილების, საგნის სწავლებასთან დაკავშირებული სხვადასხვა ინფორმაციის და ა.შ. კოლეგებისთვის გაზიარება, ურთიერთთანამშრომლობის ხელშეწყობა, რათა საინტერესო და პროდუქტიული გახდეს სასწავლო პროცესი.

საკლუბო მუშაობა


                                 გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა


სსიპ ქალაქ თბილისი 180-ე საჯარო სკოლაში 2018-2019 სასწავლო წელს ფუნქციონერებას იწყებს მკითხველთა კლუბი „წიგნიერი“ მე-5-ე კლასის მოსწავლეებისათვის.კლუბი იმუშავებს ორ კვირაში ერთხელ და დაეთმობა ერთი აკადემიური საათი.
კლუბში ბავშვები მოისმენენ და წაიკითხავენ სხვადასხვა ტიპის ქართულ ლიტერატურას და შეასრულებენ სხვადასხვა აქტივობებს,რომლებიც ხელს შეუწყობენ გააზრებული კითხვის უნარ-ჩვევების გამომუშავებას  და მოსწავლის აქტიურ მკითხველად ჩამოყალიბებას.კლუბში შედგენილია სპეციალური პროგრამა ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით.
მსურველებმა შეავსეთ განაცხადის ფორმა.

მკითხველთა კლუბ ,,წიგნიერის წესდება

  1. კლუბში გაწევრიანდება ნებაყოფილებით მოსული   მოსწავლეები საკუთარი განცხადების საფუძველზე;
2.კლუბის წევრი უნდა იცნობდეს კლუბის წესდებასა და სამოქმედო გეგმას;
3კლუბის წევრები სარგებლობენ თანაბარი უფლებებით;
4.ხელმძღვანელი მიმართულებას აძლევს და წარმართავს საკლუბო მუშაობას.
ის ზრუნავს მკითხველთა კლუბის საქმიანობასა და ეფექტურ მუშაობაზე.
5.კლუბის სამუშაო პერიოდი ემთხვევა სასწავლო წლის სემესტრებს.
6.კლუბი მუშაობას იწყებს საგაკვეთილო პროცესის დასრულების შემდეგ.
7.მოსწავლე კლუბის წევრობიდან გათავისუფლდება პირადი განცხადების საფუძველზე.





კლუბის კურატორიხათუნა აბულაძე

მიზანი: მოსწავლეებში წიგნიერების დონის ამაღლება.მოსწავლის აქტიურ მკითხველად ჩამოყალიბება.
კითხვის უნარის განვითარება.სხვადასხვა მხატვრული ტექსტის წაკითხვის,ინფორმაციის გაგების,გააზრებისა და გამოყენების უნარ-ჩვევების გამომუშავება.მეტყველების,აზრის გამოხატვის ,მოსმენის  კულტურის,სოციალური უნარების განვითარება,წერის ელემენტარული უნარ-ჩვევის განვითარება.



აქტუალობა: მკითხველთა კლუბი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში წიგნიერების დონის ამაღლებას,გაზრდის მათ მოტივაციას ,მოსწავლეს გახდის უფრო აქტიურ მკითხველს.ის შეძლებს  წაკითხული ნაწარმოების შესახებ საუბარს, განიხილავს პერსონაჟის ქცევებს და ჩამოაყალიბებს საკუთარ მოსაზრებებს.
კითხვა,განსაკუთრებით ადრეულ ასაკში ,დიდ ზეგავლენას ახდენს სხვადასხვა კოგნიტური უნარების განვითარებაზე.ამ ზეგავლენის ხარისხი დამოკიდებულია იმაზე,თუ რამდენად ბევრს კითხულობს ბავშვი.სხვადასხვა კოგნიტური უნარების განვითარება კი მეტად მნიშვნელოვანია პიროვნების ჩამოსაყალიბებლად.ამიტომ,კითხვის დონის ამაღლება და წაკითხულის გააზრება მნიშვნელოვანი და  აქტუალური თემებია სწავლა-სწავლების პროცესში.თანამედროვე განათლების სისტემა სწორედ ამ უნარების განვითარებაზე ზრუნავს.

კლუბის დაარსების იდეა:დაკვირვებამ აჩვენა,რომ მოსწავლეებს არ უყვართ კითხვა.რაც იწვევს მთელ რიგ პრობლემებს მოსწავლეებში პიროვნული და სოციალური განვითარების კუთხით.მინდოდა დავხმარებოდი ჩემს მოსწავლეებს ამ პრობლემების თუნდაც მცირედ დაძლევაში და გაჩნდა იდეა მკითხველთა კლუბის დაარსებისა.



                                                        
                                             





                                                       კლუბის კურატორი მასწავლებელი:ხათუნა აბულაძე





 სსიპ ქალაქ თბილისის  180-ე საჯარო სკოლის

                                V/ კლასში არსებულ მკითხველთა კლუბ „წიგნიერში“
                                  გაწევრიანების მსურველთა  განაცხადის ფორმა
                                     
 მსურს გავწევრიანდე მკითხველთა კლუბ „წიგნიერში“ და მივიღო აქტიური მონაწილეობა მის მუშაობაში.გავეცანი წესდებას და ვეთანხმები პირობებს.
სახელიგვარი .........................................................................................................................
სკოლა/კლასი ........................................................................................................................
საკონქტაქტო იფორმაცია:
(ტელეფონი,მისამართი)
ხელმოწერა:
თარიღი:







პირველ შეხვედრაზე შევავსეთ განაცხადის ფორმა,შევარჩიეთ კლუბის სახელწოდება და სლოგანი.შევქმენით ემბლემა.


კლუბის სახელწოდება:“წიგნიერი“
      კლუბის სლოგანი :“ყოველი კარგი წიგნი თვალწინ გვიშლის ახალ სამყაროს“
                                                                                                                                  ჯორდანო ბრუნო
                                                        

კლუბის ემბლემა




შევავსეთ განაცხადის ფორმა









ვმუშაობთ 





ვხატავთ  პერსონაჟებს




                 შეფასების ფორმები


                                                                მოსწავლის კითხვარი
            გვარი ,სახელი ----------------------------------------------
1.დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია კლუბის შექმნის შესახებ?

 )დიახ           ) არა

2. კურატორი მასწავლებელი გეხმარებოდათ თუ არა ინიციატივებისა და იდეების რეალიზებაში?
               )დიახ           ) არა

3კურატორი მასწავლებელი გეხმარებოდათ თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი აქტივობების დაგეგმვასა და განხორციელებაში?
              )დიახ           ) არა
4.იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
               )დიახ           ) არა
5. საკლუბო მუშაობის დროს დაცული იყო თუ არა უსაფრთხოების ნორმები?
                ა)დიახ           ) არა
 6.რამდენი ქულით შეაფასებდით საკლუბო მუშაობას?
            1    2    3    4    5    6    7    8    9    10



                                                     მშობლის კითხვარი
            გვარი ,სახელი ----------------------------------------------
1.დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია კლუბის შექმნის შესახებ?

 )დიახ           ) არა

2. კურატორი მასწავლებელი ეხმარებოდათ თუ არა ინიციატივებისა და იდეების რეალიზებაში თქვენს შვილს?
               )დიახ           ) არა
3კურატორი მასწავლებელი ეხმარებოდათ თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი აქტივობების დაგეგმვასა და განხორციელებაში თქვენს შვილს?
              )დიახ           ) არა
4.იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
               )დიახ           ) არა
5. საკლუბო მუშაობის დროს დაცული იყო თუ არა უსაფრთხოების ნორმები?
                ა)დიახ           ) არა
 6.რამდენი ქულით შეაფასებდით საკლუბო მუშაობას?
            1    2    3    4    5    6    7    8    9    10 



საკლუბო მუშაობის ბოლო  დღეს შევაფასეთ კლუბის მუშაობა და შევავსეთ კითხვარები.







კითხვარი შეავსეს მშობლებმაც.




2 comments:

  1. დაუღალავი და შრომისმოყვარე ხათუნა მასწავლებელი.

    ReplyDelete
  2. პატარა მკითხველები

    ReplyDelete